afbeelding
 
Gubbens ICT
  • Neptunusstraat 14
  • 5241 JS Rosmalen
  • T (073) 521 76 09
  • M 06  - 5799 8335
logo Gubbens ICT

Applicaties

Gubbens ICT maakt in overleg met u maatwerk oplossingen ter ondersteuning van uw bedrijfs-processen. Eerder bleek al dat sommige applicaties zo toepasselijk en gebruiksvriendelijk zijn dat collega ondernemingen uit een zelfde produktgroep dezelfde applicaties in wilden zetten. Dit hebben wij oa gedaan voor zelfstandige assurantie-tussenpersonen en ook voor advocaten-kantoren.

Hieronder ziet u een aantal voorbeelden van applicaties die als maatwerk zijn gemaakt voor diverse opdrachtgevers. Het is ook altijd mogelijk om een bestaande applicatie in uw onderneming in te zetten en daarin voor u specifieke aanpassingen aan te brengen. U bespaart hiermee initiele ontwikkelingskosten en kunt vrij snel van start gaan.

Bent u geinteresseerd, neem dan geheel vrijblijvend contact met ons op via onze contactpagina.


Voor zelfstandige assurantie tussenpersonen is het Insurance pakket ontwikkelt. Hierin is oa opgenomen:

  • relatiebeheer
  • contractregistratie
  • provisieberekeningen
  • omzetgegevens per produktgroep
  • digitaal archief

Aps Insurance top


In opdracht van een bouwadviesbureau is een Office-pakket ontwikkelt met oa:

  • relatiebeheer
  • projectdossier
  • correspondentie
  • sjablonen
  • overzichten

Aps Office top


Voor een advocatenkantoor is een pakket ontwikkelt waarin opgenomen:

  • relatiebeheer
  • dossierbeheer
  • digitaal archief
  • urenregistratie
  • facturatie
  • correspondentie

Aps Dossier top


Voor de afdeling 'Communicatie en Evenementen' van een groot concern is een pakket ontwikkelt waarin:

  • relatiebeheer
  • evenementenbeheer
  • overzichten
  • uitnodigingen
  • autom. deelnameregistratie

Aps Evenementen top


 

© 2010 Gubbens ICT   |   Webdesign door Gubbens ICT